">

Már ügyfelünk vagy?

Support segítségért kattints a ticket beküldése gombra.

A bejelentett problémák gyorsabb megoldásának érdekében szeretnénk kérni, hogy a bejelentésbe írják meg a következő adatokat:

  • Melyik cégben történt a probléma?
  • Ki volt az IMA-ba bejelentkezett felhasználó (bejelentkezési név)?
  • Melyik menüpontban történt?
  • Mely gombra / kartonra történő kattintás okozta a problémát?

A legnagyobb segítséget a problémát okozó teljes képernyőkép (print screen) csatolása jelentené.

Érdekel a megoldásunk?

Ezt az opciót azon ügyfeleinknek ajánljuk, akik szeretnék az IMA szoftverét teljesen EGYEDI fejlesztésekkel a saját elképzeléseik alapján kialakítani, a maguk és ügyfeleik számára. Sok éves üzleti elemzés tapasztalatával, meglévő és kiforrott megoldásokkal a vállalkozásodra szabjuk az IMA szoftverét!
Álmodd meg és MI megvalósítjuk!

A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező.