Az alábbi fő témaköröket ajánljuk:
- Iratanyag beszerzése az ügyféltől - automatizáltak, önkiszolgáló módon és ehhez az IMA milyen segítséget nyújt. Érintjük a könyvelési szerződést érintő kérdéseket is, hogy mit csinálj, vagy ne csinálj, ha az ügyfeleddel közös felületek kialakításán gondolkodsz. Pici elmélet és sok bemutató a lépések végrehajtásához.
- Feldolgozási folyamat (bizonylatok könyvelése) - automatizált könyvelés bevezetésének lépései. A feldolgozási folyamatok validálása. Jogosultságok, feladat delegálás, gyakoriság kérdése. Könyvelőirodai kontrolling fogalma és bevezetése lépésről lépésre.
- Ügyfélkiszolgálás - automatizált és önkiszolgáló elemek. A vállalkozás vagyoni és pénzügyi helyzetéről történő információszolgáltatás. Ha ügyfeled ennél is többet akar, mit tegyél, hogy ki tudd szolgálni ezen kérését is.
- Egyéni elakadásoknál, legyen az szakmai vagy technikai, is szívesen segítünk. Jelenkezéskor néhány szóban foglald össze kérlek, hogy miben számítasz ránk.
További izgalmas kérdések, ha IMA-t használsz:
• Ügyfelünk, mint rögzítő munkatársunk?
• Ügyfelünk pénzügyi munkatársa is mi legyünk?
• Feldolgozási folyamatokban alvállalkozók?
• Irodánk szabad kapacitását eladni más irodáknak?